HYDROSTAR

HYDROSTAR jest nowoczesnym, złożonym systemem obejmującym sterowanie rozjazdem, zamknięcia nastawcze oraz kontrolery. Może być wykorzystywany zarówno do pracy z typowymi rozjazdami (HYDROSTAR ZV), jak również tymi z ruchomymi krzyżownicami (HYDROSTAR HB). Dzięki solidnemu ryglowaniu obu iglic, system ten jest wręcz stworzony do użytkowania na szlakach o wysokich wymaganiach wytrzymałościowych. Jego innowacyjna, obudowana konstrukcja przekłada się wprost na znacząco zredukowane wysiłki w obszarze utrzymania prewencyjnego rozjazdów. Wszystkie modele HYDROSTAR potrzebują tylko jednej jednostki zasilającej, dzięki czemu pozwala to na bardzo dogodną integrację z systemami blokad nastawczych. Mniejsze rozjazdy z ruchomą krzyżownicą mogą być nawet obsługiwane poprzez modele, które łączą w sobie możliwość sterowania oba elementami rozjazdu, korzystając tylko z jednej jednostki zasilającej.

Podczas tworzenia tego innowacyjnego systemu sterowania nacisk został położony na wymagania dotyczące  niezawodności, a także zwiększenia okresów, pomiędzy przeglądami utrzymaniowymi. Ponadto najważniejszymi celami, które zostały zdefiniowane były zarówno łatwość utrzymania, ochrona środowiska i niska emisja hałasu, jak również optymalizacja kosztów.

 

SPHEROLOCK

SPHEROLOCK jest hermetycznym, niewymagającym przez długi okres czasu ponownego nasmarowania zamknięciem nastawczym z innowacyjną zasadą działania. To zamknięcie nastawcze spełnia najwyższe wymagania, dotyczące niezawodności, minimalnych wymagań utrzymaniowych, ochrony środowiska, a także bardzo długiego cyklu życia produktu przy znacząco zredukowanych kosztach.

 

SPHEROLOCK NG

Wersja zamknięcia Spherolock, dedykowana do już istniejących rozjazdów. Urządzenie montowane jest do stóp opornic, pomiędzy podrozjazdnicami. Rozwiązanie szczególne polecane do rozjazdów na podrozjazdnicach drewnianych, gdyż dzięki montażowi do stópek opornic, zapewniona jest stała wartość prześwitu toru w rejonie połączenia z napędem.

 

HYDROLINK

HYDROLINK jest hydraulicznym systemem przestawiania zwrotnic z dwiema lub większą liczbą zamknięć.

Zasada działania polega na tym, że podczas procesu przestawiania zwrotnicy wzrasta ciśnienie w cylindrze napędowym, połączonym z pierwszym zamknięciem. Dalej ciśnienie jest przekazywane poprzez przewody hydrauliczne do kolejnych zamknięć w obszarze zwrotnicy lub też do ruchomej krzyżownicy. W efekcie cylindry przestawcze połączone z zamknięciami zostaną uruchomione.

Cylindry Hydrolink’a mogą być także zamontowane w stalowych podrozjazdnicach zespolonych.  Objętość oleju w układzie zmieniająca się w zależności od dziennych lub sezonowych wahań temperatury jest kompensowana przez wewnętrzny zbiornik akumulacyjny systemu  Hydrolink.

 

Ta strona stosuje pliki cookies   Akceptuję   więcej