Polityka jakości

Mając na względzie sukces Firmy, który zależy przede wszystkim od spełnienia wymagań klienta oraz od jego zadowolenia, kierownictwo firmy voestalpine SIGNALING Sopot Sp. z o. o. jako nadrzędny cel polityki jakości ustanawia:

  • projektowanie, produkcję i rozwój inteligentnych systemów wspierania transportu, takich jak:
    • systemy diagnostyki i sterowania ruchem kolejowym,
    • systemy diagnostyki i sterowania ruchem drogowym,
  • oraz ich instalowanie i serwis,

na najwyższym poziomie jakościowym i konkurencyjnych cenowo, gwarantujących spełnienie wymagań i oczekiwań wszystkich naszych klientów oraz bezpieczeństwo ruchu kolejowego i drogowego.

Wysoka jakość wyrobów i usług jest osiągana poprzez:

  • bezpośredni kontakt z klientem i monitorowanie jego zadowolenia,
  • wnikliwy przegląd wymagań klienta i innych wymagań zapewniających bezpieczeństwo uczestników ruchu kolejowego i drogowego,
  • terminową i rzetelną realizację umów i zamówień,
  • skuteczny system oceny i doboru dostawców i kooperantów,
  • zaangażowanie kierownictwa i pracowników w sprawy jakości.

Gwarancją realizacji tak sformułowanej polityki jakości jest wdrożenie, utrzymywanie i ciągłe doskonalenie systemu zarządzania jakością zgodnego z wymaganiami normy ISO 9001.

Osobiście zapewniam wdrożenie i przestrzeganie powyższej polityki jakości, prowadzenie systematycznej oceny jej przydatności, jak również wspieranie wszelkich działań na rzecz poprawy jakości i doskonalenia systemu zarządzania jakością.

Wszystkich pracowników firmy voestalpine SIGNALING Sopot Sp. z o. o. zobowiązuję do znajomości i przestrzegania polityki jakości.

 

Prezes Zarządu

Mariusz Buława

 

 



 

Ta strona stosuje pliki cookies   Akceptuję   więcej